ARBETA??

Det kanske börjar bli dax? Jag ringde på ett jobb i dag(extra knäck) på ett behandlingshem.
Jag försöker verkligen känna efter om det är det jag vill...alltså ut o jobba!
Tänker till vem jag gör det för, är det för min skull eller utav andras kommentarer?

För o nackdelar:
# jag får vuxet umgänge                            # Kommer att sakna barnen (vill inte missa en sekund)
# komma hemifrån                                     # måste ha barnvakt
# lite pengar i kassan                                # pengar betyder inget , dom är bara till bekymmer :)

Okej det står tre mot tre....vad blir avgörandet kan man tro??
Får nog fundera en stund på det.
Tar tacksamt emot råd (bara bra sådana).

Kommentarer
Postat av: viktoria

jaadu...jag jobbar bara för pengarnas skull.

allra helst nu på mitt nya jobb.

förut jobbade jag även för att det var så kul att umgås med jobbarkompisarna.

tänk om man kunde göra en vanja lundby wedin...

lura alla andra på slantarna och ta allt själv. och sitta och sova på mötena...



nej, ärligt. om jag hade pengar skulle jag inte jobba. men när jag känner att det är dags att träffa lite folk skulle jag åka på kurser, såna som jag så gärna skulle vilja gå på!!!

2009-03-24 @ 22:01:01
URL: http://www.vickiehickietoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0