AJ,AJ,AJ

Ont i kroppen!! Nacken, benen, axlarna värker.
Kanske influensan eller en rejäl förkylning på gång??
Nää, "bara"  träningsvärk.
Man får det av att röra på sig...har jag hört :)
Nu vet jag!
Jag o dottern gick/sprang ca5 km i går kväll.
Lervälling,en skitig hund som badade i varje pöl, mörkt, kisspauser....
jag är som gjord för att jogga!
Åsså äre dax i kväll igen!
Okej, jag vet att det är bra!
Det blir en mamma- dotter grej.
Vi fick värsta skrattanfallet:)
Positiva saker.
Jag hänger på i kväll,
men hoppar kanske över sittupsen o de andra övningarna efteråt :,

Förresten nu kl 6 på morronen är mitt hus som en sandlåda.
Vår hund har varit runt o "grusat" av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0