Aj, aj, aj :D

Jag har just gjort dagens goda gärning ....noppat tonårsdotterns ögonbryn "fniss".
Råkade visst noppa bort en bit av  ögonlocket oxå..gjorde nog riktigt ont...det blödde till och med.
Hon tog en lång paus innan hon vågade låta mig fortsätta, kan förstå det.
Nu ska jag ta mina...ögonbryn alltså, inte lock.
Varför börjar man med sånt? Jag noppade inte ögonen när jag var yngre...har inte ens särskilt buskiga...men jag gör det nu. Minns att jag bara skulle pröva o nu är jag tvungen att fortsätta!!
Mollan var här med sina ögon, fick lov att låtsas noppa lite...vilken liten tjej.



Har efter dagens bravader välförtjänt slagit ner min "lilla" rumpa i soffan, skäller lite på barnen som aldrig tycks komma i säng. Pust o stön sista kvällen man sitter så här den här veckan, resten av kvällarna blir jag stående med packning upp till knäna.
På lördag bär det av ....65 mil norrut......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0