40 års kris ????

Måste man ha det ? En kris vid den aktningsvärda åldern 40!
Inte jag....faktiskt.....helt ärligt!
Jag har verkligen inte det. Jag mår såå bra!
Mitt i livet, tiden börjar plötsligt räcka till efter senaste småbarns åren.
Jag har gjort karriär, jag gör precis det jag vill!
Har en man som älskar mig o som jag älskar efter alla år!
Trots att gått igenom svårigheter o i brist på tid för varann lyckas vi ändå hålla fast
den kärlek vi har.
Åtta önskade barn som är helt fantastiska o underbara <3
Så är det i allafall ville bara säga det....40 års kris är inget för mig!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, håller med dej. 40-års kris är inget för mig heller. Jag ser fram emot 40-års dagen. Det dröjer ju några månader men härligt att vara mitt i livet. Kram

2009-03-13 @ 12:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0