Höst & Rusk

Är det verkligen sant? Ena dan nästan 30 grader, nästa 7...det är inte riktigt klokt!
Nu när det är dax för student firande kommer regnet o blåsten. Robin slipper i alla fall vara rädd att svettas i sin kostym på fredag, skönt för honom men stackars alla tjejer med bara ben och fina frisyrer och stackars mig som hade hoppats på att kunna duka i trädgården åt alla gäster. Men som vanligt löser det sig.

Var i väg för att handla examens kläder till ett gäng ungar. Lyckades väldigt bra faktiskt fick i hop till tre stycken, nu fattas det bara till de två minsta och mig. Det får jag ordna i morgon mellan alla andra saker jag har att göra.

Nu måste jag släppa i från mig datorn till han som tror att han har all tid i världen till att göra prov o arbeten till skolan....när betygen sätts vilken dag som helst :/ Förbaskade ungar!!!

Nåja här kommer ett par solskens bilder på mina fina!

Njuter en stund, bara vila...

Skönt att vila

Sover skönt i skuggan av parasollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0