Borde vara förbjudet!

Vadå undrar ni!? Jo ryggskott eller vad det nu är!
Jag har haft riktigt ont ett par dagar men nu börjar det ge sig.
Vad gör man då? Jo har man en familj som består av 10 personer + en hårande hund så städar man......vilket är rätt dumt eftersom mitt ryggont antagligen förvärras igen.
Det är bara lite svårt att sitta o titta på skiten som växer och så är det, växer gör det i detta hus.

I dag ska jag i allafall åka med Elias och köpa kavaj till skolavslutningen, han slutar 9:an på fredag. En stor dag för en MYCKET skoltrött kille.
Nu väntar sommaren med slitsamt jobb hos Jörgen Westholm och hans hästar och i höst bär det antagligen av 60 mil norrut till Vången, travgymnasiet. Det är en kille som vet vad han vill i livet.

De yngre barnen slutar oxå på fredag så min man o jag får dela på oss.
Deras sommar hoppas jag blir perfekt. Var o skön med mycket bad. Edvin börjar med djur o natur läger. Emmies film läger ligger i slutet av sommaren. Till Vimmerby åker vi 28-29 /6. Fjällen vecka 31. Hoppas på nån tur till Östa camping oxå.
Åhh så skönt med sommarlov!!!!

här är han sonen...som jag kan bli galen på.....och som kan linda mig runt lillfingret hur lätt som helst.

tre andra som gör livet värt att leva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0