Ännu ett tack

Ja jag vet inte riktigt vem jag ska tacka men efter ett evigt pinkande överallt här hemma...länge så har min yngsta lilla tjej blivit torr! Dagtid.
Hon är inte två än så hon är jätte duktig...nu i alla fall när hon slutat kissa....i soffan, på golvet, på stolen...ja i princip överallt.
Hon har ju som jag sagt förr vägrat kläder OCH blöja!!!!
Det tog ett par månader men så plötsligt fattade hon det där med att säga till!!!
Nu har vi nästa problem...det är KUL att sitta på toa...överallt. På mc donalds, hos grannen, i affären, dessutom kan man säga till i bilen så mamma måste stanna. Två droppar går alltid att klämma fram i dikeskanten.
Jaa ljuvligare unge får man leta efter....och hon är min <3

Lilla molly snart 2 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0