Lörd

I dag började jag dagen med att göra lite nytta. På toaletten luktade det skunk, så jag fick för mig att göra rent golvbrunn...äckligt jobb :(sen började Micke med ugnen..som jag fick avsluta, en rabarberpaj han jag med oxå. Mormor o morfar kom o uppvaktade Robin. Vi fikade med paj, vaniljsås o kanelbullar! Mums så gott. Malte var inte speciellt sugen eftersom han har feber sen i går. Han är extra go när han är sjuk, så mjuk o gullig. Jag kan inte låta bli att tycka synd om honom<3 Mollan har ju blåsor på händer, fötter o i munnen. Dom har brett ut sig men hon är lite gladare än för ett par dagar sedan.
Elias åkte upp till Borlänge igen i torsdag i ÖÖÖsregnet. Dom fick sova i en skola. På fredagen åkte han ut till Romme för att jobba med Bersa o hästarna. Han kom hem ca23.30, hämtade torra kläder, åkte upp till stallet, sov där, åkte med på trav i Årjäng i morse, kom hem ca22 i kväll. Började genast prata om Gothia.....Aldrig säger jagAldrig i min dar!! Nu vill jag ha min pojke hemma lite <3
Ronja drog i väg till Maria i vittinge i fredags o kommer inte hem förrens i morron. Det är bara att gilla läget: Dom växer upp, dom växer bort.....från mig :( MEN dom kommer tillbaka :)
Nu har jag tittat på film och haft mys med de hemmavarande barnen i flera timmar så nu tänker jag krypa ner i sängen hos Micke<3........och Malte........och Molly......kanske ska sova på soffan!

Kommentarer
Postat av: Rs

men mamma, haha vi kommer ju hem :D

2009-07-11 @ 23:55:55
URL: http://straaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0