Solsken :)

I dag var allt lite lättare. Vi började dagen med en storhandling på ica maxi. Micke, jag, Emmie, Malte och Molly.
Som vanligt full fart:s Vi började med fika o glass. En sockerkick var presic vad alla behövde ;) Nåja inte småbarnen kanske, lite lugnande hade nog passat bättre.
Efter att tillslut lyckats locka bort dom från leksaks avdelningen skulle vi börja med handlingen o då kissade Molly i byxorna. Det blev ett snabb byte i ett hörn. Sen lyckades vi komma förbi både frukt, kött o mejeri innan hon var nödig igen.
Bara att ta ungen under armen till toan...bara det att vi inte hade några löspengar. Tur att hon kan hålla sig när det krävs. Vi slank in när en tjej gick ut.
Tillbaka i affären mötte vi Malte som börjat springa runt, Molly hängde på!!
Phu, när vi äntligen var klara sa Micke som han alltid säger- Det var SISTA gången vi handlar med dom små:( !!!
Hem o fixa mat, stuvade makaroner, korv o köttbullar. Vidare in till Sala där Micke o jag köpte oss varsitt vind/regnställ, hoppas dom inte kommer till pass.
Passade på att se till mamma o pappas hus och syrrans hus, Ronja snokade efter godis som vanligt o hos syster plockade vi av flera liter jordgubbar mmm och alldeles gratis!
Hem igen o fixa käk. Sen skulle Homs ha skjuts till Maria i Vansjö. Robin körde o vi passade på att hälsa på min morbror som bor granne med Marias pappa. Det var riktigt trevligt.
Kom hem runt halv 10 då jag passade på att äta lite jordgubbar o titta på film med Emmie.
Nu är det snart sovdax eftersom jag ska jobba dygn i morron+ ett eftermiddagspass på onsdag.
Hörs igen efter mina arbets pass!!

Så här fin var Molly när vi var o handlade :)

Men det gjorde ont att bli friserad av syrrorna :(


Goda Jordgubbar från lilla systers land :D
Tack systeryster!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0