Ny dator

I går kom Maria o tre av hennes barn o hälsade på! Kul att även de lite större vill komma med. Men undra om inte vi behöver ses utan barn en gång, det vore trevligt att sitta o prata utan 200 avbrott. Mollan var  på hugget som vanligt. Skrek o tog av sig kläderna, klättrade på bordet mm.
I dag bjöd jag över grannen på kaffe....bara det att hon fick gå hem o hämta kaffe för det var slut. TYPISKT MIG! En massa fikabröd men inget kaffe :)
Micke kom hem tidigt o då blev det en tur till v-ås där vi köpte en ny dator. Äntligen kan man blogga utan att behöva trycka in laddningen så man får kramp i handen.
Lite handling blev det oxå, vi hade ju slut på kaffet......o kom hem utan, förstås.
Regnet har fortsatt att falla åtminstonde över det gula huset med den nya sol altanen i sätrabrunn. Hoppas det ger sig snart. Elias kom hem från Borlänge i dag, allt var dyngsurt! Han regnade hem!! Nu tjatar han om att åka tillbaka, helst så snart som möjligt suck suck vad gör man med en sån som Elly!?
Godnatt o sov så gott nu har jag fått prova nya datorn:)

Kommentarer
Postat av: Maria Storm

Hej du Petra.

Ja du har nog rätt. Skulle faktiskt vara trevligt att bara träffas du och jag nån gång. Annars är det ju roligt när barnen är med, men man kan ju inte prata så ostört då. Tack för sist.



Kramar Maria

2009-07-08 @ 19:51:48
URL: http://silverbeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0