Rivstart

Morgonen började med ett illtjut, Mollan skrek rätt ut kl.06.01. Min kl ringde 06.15 suck o stön!! Väckte lite barn. Elly kom upp från källaren med en "pinne" i foten. Oj Oj Oj, då är han inte så tuff inte. Jag fick ta en tång o dra ut den efter mycket gnäll. När barnen gått till skolan somnar mollan om o MM vaknar. MM o jag får en riktigt lugn o mysig förmiddag tillsammans medan lillsnuttan sov. Väckte Hobson runt halv 11 till - du vet väl att jag inte börjar i dag muttrar han.(han trodde kl var 7).
Sen har dagen rullat på o den är inte slut än!! Emsan o Edde har sina pojk/flickvänner med hem efter skolan jag bjöd på fattiga riddare till mellis. Nu har dom gjort i ordning med filtar o kuddar för en mysig filmstund!! Det är bara det´att MM smiter in hela tiden. Nej nu måste jag hjälpa dom, ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0