Förvånad??

Nu överraskar jag allt! Genom att blogga. Det har varit tunt på den fronten men nu blir det bättre så titta in om ni vill.
Jag sitter o tittar på toppmodell 11, vad har hänt ? Undra om mina hjärnceller har tunnat ur av min låååångdragna förkylning, jag har säkert snytit ut flera tusen! Alltså eftersom JAG tittar på ett totalt IQ befriat tv program.
Min make åkte till Avesta för att hämta delar till lastbilen eftersom mekanikern fått med fel, nu ringde han och var tvungen att åka tillbaka igen, det var visst mer som var fel. Suck nu blir han sen o stackars Abbe som följde med kommer att vara så trött i morron.

På fredag åker jag o min man tillsammans med goda vänner till huvudstaden. Vi ska bo på hotell två nätter UTAN barn!!
Första gången vi sover utan barn på över 3 år! Det ska bli riktigt mysigt, Ska bara komma över separations ångesten!
2 barn ska vara hos mormor(tvillingarna). 1 hos moster (Abbe),Farmor kommer hit o passar småttingarna. De 3 stora sköter sig själva o hjälper om det behövs.
TACK O PUSS<3:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0