ST-HOLMS WEEKEND

Vår relax helg i bilder.....o kommentarer.

DAG 1
Vi åkte bil upp till storstaden, jag mådde faktiskt inte riktigt bra. Huvudvärk o känning av magkatarr(eller nåt).
Tänkte att jag nog blev tvungen att ligga kvar på hotellrummet den kvällen.
Kom fram till Stockholm quality globe hotel, jag tog tabletter mot det mesta o vips mådde jag bättre. Efter ett glas vin drog vi ut för att hitta något enkelt matställe i närheten men det var inte så enkelt..
Det närmsta haket låg inte nära. Pizza/kebab blev det tillslut.

Satt på hotellrummet tillsammans med grannarna, drack vin o annat , mysigt o trevligt.

DAG 2

HOTELLFRUKOST MED UTSIKT IN I GLOBEN


GRANNENS SENDRAG ,EN ROLIG STUND FÖR OSS ANDRA ( man kan undra vad han gör under bordet vid frukosten)

Vi begav oss via tunnelbana ner på city. Man upptäcker att vi inte är storstadsmänniskor, undra om det syns??
 Tre kändisar stöter vi på: Linus Walgren, Christina Scollin o Måns Möller(Makens idol)


ST-HOLMS ÄLDSTA CAFE


PUB PÅ EFTERMIDDAGEN!!!!



SKÅL:D


MONGOLISKA RESTURANGEN (kolla in pinnarna) VI ÅT SHUSHI SUPER GOTT!!
 

Fortsättning följer............................................ (finns vissa stressmoment runt mig)

Kommentarer
Postat av: Emma Eriksson

Magkatarr eller bebis?? =P var tvungen bara!! =)

Fin blogg du har Petra! Är in å kikar lite ibland! Härliga mys bilder från stockholmsresan!! Ha det bra! Kram Emma!

2009-02-03 @ 17:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0