SPORTLOV

Alla barn lediga. Det är riktigt mysigt. Elly är o tjatar i mina öron hela tiden om än det en än det andra!!
I söndags var vi vid lärkbacken o åkte pulka, Emsan, Edde, Abbe, MM, Mollan, pappsen o jag. Det gick undan o ungarna flög på hoppen.
Sen åkte vi för att uppvakta syrrans lilla M som fyllt två år. MM hade inte ens tid att fika, bara lek,lek o lek!!
I dag skjutsade jag Edde till tandläkaren problemet var bara att det var i morron han skulle vara där. Domvar så snälla o tog in honom ändå det blev bara lite längre väntan.
Nu är kl 19.00 pappa somnade i soffan, Mollan satt en stund , tittade  o lyssnade (på snarkningarna) sen somnade hon oxå!
Det går fortfarande bra utan napp, båda har lyckats hitta varsin gammal napp men jag tog dom direkt. Det funkade!
Ska hämta Homs o Elly i stan sen, känns lite jobbigt att åka ut men jag vill gärna ha hem dom<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0