RÄKNA BARN

Att folk räknar barn har vi varit med om , många gånger. Att jag själv skulle göra det trodde jag inte.
Var på Coop forum i v-ås för att köpa godis. Jag tog med Abbe, Emsan o Edde in i affären, till godis hyllan. Rätt vad det är kommer en familj, det kryllar av barn, rätt små barn. Jag tror först att det är två familjer men förstår snart att det är en o samma. Äldsta kanske 9 år, yngsta i maxi cosi bara någon månad. Jag räknar och upptäcker att det "bara" är sex barn.
De plockar godis som tokiga, mamma har fullt sjå att se till att det inte blir för mycket(känner igen mig) Skrattar för mig själv o tittar på pappan som står helt lugnt o vaktar ett sovande spädbarn...
När jag kommer ut till våran buss står en nästan likadan bredvid o min man som väntad med våra två små sovande barn utropar.... Såg du? Det bara välde ut ungar!!!! Okej, undrar nu hur det är när vi kommer allihop?????

Några av oss på samma bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0