Snö o sorf

Det är väl inte klokt!!! Varför måste all snö komma samtidigt???
Jag ville ju ha snö! Kanske inte allt på en gång, men man får väl vara nöjd!
Tänk vad lite snö kan göra med oss människor!
Plötsligt möts man av leenden ute, man pratar med grannarna när man hänger på snöskyffeln, ungarna får massor med frisk luft, tonåringar går plötsligt utanför dörren. Jag älskar snö...hatar kallt eller rättare sagt att frysa. Det är ingen lyckad kombination men den funkar med varma kläder ;)
Jag gav mig ut i bilen ett par ggr för att trotsa vädergudarna. Fick lov att stanna o hacka loss is från vindrutetorkarna.
Vi åkte till sorf.
Mutade mina såttingar för att dom skulle vara stilla o tysta....fungerade en stund :)
Malte hade blivit kall och fick lo att springa på toa hela em, tillslut hade han kissat på sig :( och jag hade inget ombyte med. Molly hade ett par hello kitty strumpbyxor strl 86 och ett par trosor med hjärtan, det gick ju bara inte! Höll på att sluta i katastrof till jag kom på att göra ett byte. Molly tog strumpbyxorna o Malte fick Mollys randiga långkallingar, han blev så söt!! Trosor fick han också stå ut med :))

Härlit med snö!!! Äntligen:)

mutgodis...en TISDAG!!

Lite galopp han vi med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0