Kylslaget

NU har jag JULLOV!!!!
Så härligt, underbart, skönt...ledig är jag väl kanske inte direkt, annat än från jobbet men det räcker långt :)
Nu måste jag verkligen ta tag i julklapparna, köpa de sista så jag blir klar! Pepparkakshus ska oxå bakas, present till maken inhandlas. Städa, pynta, köpa gran. Julhandla, grilljera skinka, skriva rim och millioner andra saker.
Eller så hoppar jag över de flesta, jag lovar att det blir jul ändå:)
Det jag vill göra är att handla lite julklappar, baka pepparkakshus, dricka glögg och skriva lite rim.
I morgon tänker jag i alla fall åka till storstan o få lite gjort...förhoppningsvis;)
Utomhus har vi vinter, äntligen!
-15 grader, massa snö. Jag tror på en vit jul!:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0