Söndag, en vanlig dag

En otroligt lång, lugn förmiddag. Kallt ute och massor med snö :)
Micke tog en sväng ner till rinken för att se till att spolningen kom i gång. Det blev spolat en vända sen skulle vi spola i kväll men då snöade det en massa så det gick inte.
På eftermiddagen åkte vi hem till mamma för att äta mat, VANLIG mat!! Det var jätte gott med något annat än julmat. Min farfar var där, han är nog en av de människor jag beundrar mest. Han har fyllt 97 år och är pigg och frisk. Bara lite skakig på händerna. Inte ett dugg "gaggig". Bara det att han har koll på alla barnens namn. Ja han är fantastisk och jag blir glad varje gång jag får umgås med honom en stund <3
 
Yngst och äldst. Molly Marie Aina & Gammelfarfar Bror Gösta :)

Justja!!
Maria o Ronja skulle ännu en gång försöka ta sig till V ås med buss......den kom inte:) eller jo den kom....sent o då hade tjejerna redan dragit hem :)) Ja så kan det gå!
Ronja fick ett skratt/gråt anfall när hon kom hem , vi andra bara skrattade :D

Nu har dom "planerat" inför nyår och det har vi ju sett hur det går med deras planer!

När vi kom hem från mormor spelad Malte, Edvin o jag "fånga musen". Malte vinner hela tiden!
Emmie och jag tog med oss Malva ut i skidspåret. Jätte skönt! Emmie tyckte jag såg sportig ut så nu tänker jag sporta varje dag så länge det finns snö :)

Sen har jag slutat med godis och jag kan lova att det INTE blir nåt problem eftersom jag föråt mig i går kväll. Inget ont som inte har något gott med sig :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0