USCH O BLÄ

Jag tog med Emmie på middagen. Jätte god mat serverades, det var buffe`med en massa rätter. 70 kr/pers betalade vi o det var det värt (inte för Emmie som kanske åt för 20 kr)
Vi fick en massa nyttig information om ungarnas resa, ungar o ungar 19 år o "vuxna". Känns så skönt att Nettan, deras lärare är med. Hon är som en liten mamma o dom älskar henne. Hon öste beröm över klassen o vi sög åt oss förståss! Lägsta frånvaron som nån klass haft på 10 år på hela KSK!!!
När vi kom hem runt halv 9 sov båda små.
Rätt vad det var vaknade Malte o skrek så Molly oxå vaknade. När jag lyfte upp lillkillen fick jag en kräka över axeln.......så mysigt!! Usch o blä det var bara att tvätta barnet, lägga honom och gå in i duschen. Jag sov oroligt hela natten, vaknade vid minsta ljud av småttingarna.
Mollan vaknade i morse o jag tyckte hon var lite blek...men men ännu har inget hänt.
Emmie o Edvin blev hemma i dag. Lite ont i magen. Robin stannade oxå hemma. Ronja har nationella prov så hon gick o hoppades på det bästa!
Nu ska vi bara ta det lugnt o se vad som händer.....
På eftermiddagen har jag besiktningstid för bussen. Jag tycker verkligen inte om att åka till besiktningen! Det vore skillnad om man hade en liten nätt bil istället för en rätt stor buss! Jaja det går säkert bra ändå :)
Nog om det mesta ....hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0