Studiedag

Ha förbarmande!
Det har jag med några barn som egentligen skulle vara på fritids.
Dom är här i stället.
Granntjejen, Emsans bästis och Kusinen Lucky.
Inte vet jag om det är bättre att vara här....hos en trött och lätt irriterad mamma...efter ett lååångt lov.
Jag tror att det blir dom som måste visa förbarmande över mig! :)
Homsan och Hobson är dom enda som skulle till skolan i dag och Homs konstaterade
- som ett j-a dagis! Då utropar Emsan lyckligt
- Ja! Vi kan väl öppna ett fritids här!
Tänk jag som trodde vi redan hade det :D
I dag ska vi gå till vår lilla öppna förskola och hoppas på att det är lite barn där idag.
Ska vi hinna dit måste nog MM o Mollan vakna snart men....man väcker inte den björn som sover!


Bästisar <3

kusiner <3

Kommentarer
Postat av: Hon mitt emot

Hej!



Jag tror du är en jättebra mamma - även om du är lättretlig ibland. Vet för Jennan tycker det i varje fall!



//Marie

2009-04-14 @ 16:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0