PANIK

I dag har det varit en sån där dag då till och med jag fått panik!
Homs o jag var tvugna att åka till V-ås för att handla, hon skulle ha tag på en skinnjacka o jag mat.
Just när vi skulle åka, rätt tidigt så ringer Mannen i mitt liv o  snällt talar om att han har korten...alltså pengarna!!!
PANIK!
Tänka om! De pengar jag hade räkte till att handla på systemet i sala.
Bara det att Mollan blev helt galen på stan....skrek som en galning!!
Skyndade oss att göra det vi skulle, sprang nästan genom gallerian.....
in i bilen med ungarna.
När jag sen skulle in med vagnen tappade  jag en öl som sprang läck...sprutade öl!!!
Luktad öl i bilen o om mig!
In på Åkrahallen, känner att det luktar öl om mig.
PANIK!
Hem somnade båda små i bilen. Mollan sov i 3 timmar.
Jag passade på att njuta av solen och studsa med MM.
När Maken kom bar det av till v-ås för att handla till lördagen.
Mollan var glad men hyperaktiv i affären, fick nästan med allt!
2 kissvändor med MM utan att det kom något....försvunna varor....
PANIK!
Väl hemma kom jag att tänka på att nån kan ju dyka upp redan i morgon!!
PANIK!
Eller redan i natt!!
PANIK!
Mollan som har sovit för mycket i dag är fortfarande vaken kl 22.00!
PANIK!

jag fortfarande 30+



Nu går jag o sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0