alldeles själv

Så skönt att få kliva upp på morgonen alldeles själv, i lugn o ro! Det är värt att gå upp tidigt för att få en timme i soffhörnet!
I går gjorde jag min första riktiga arbetsdag. Kändes kul. Det gick lite lättare efterhand när man bekantat sig lite med tjejerna som bor där. Härliga tjejer och faktiskt lätta att komma nära. Vi hade tipspromenad o äggletning som alla uppskattade. På kvällen åkte vi för att hyra film o köpa godis.
När jag kom hem var det full fart, dom är inte vana att jag är borta så det var rätt speedat.
Emsan skulle sova hos Jennan, i allafall pröva. Hon har ju haft svårt att sova borta men vill så gärna.... och nu på morron är hon ialla fall inte hemma så hon måste ha lyckats!! GRATTIS gumman, ännu ett steg!!!!!
Elly hade varit i v-ås o kom hem runt 9 han är då aldrig hemma :( bara hem å byta om o upp till stallet för att sova över där. Jaja man får vara glad att han har nåt att göra.
I dag ska jag röja en snabb röjning i "träsket" sen ska jag umgås med mina barn, kanske påskpyssla o baka lite.
Klä ut oss till påskkärringar lär vi oxå göra :D

Kommentarer
Postat av: ylva

vilka söta små påskkärringar det kom på besök för en stund sen. Alltid lika gulliga. MM önskade GLAD PÅSK, han är bara för go´ den ungen o Mollan tyckte hon skulle komma in. Stortjejen duktig som tar med sig dom små. GLAD PÅSK på er hela familjen. Kram Ylva

2009-04-09 @ 19:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0