TISDAG KVÄLL

I dag har vi varit på öppnaförskolan här i sätrabrunn. MM o Mollan målade, Mollan lika mycket i munnen som på papperet. MM gjorde en lastbil.
MM sov inte idag eftersom kvällarna har blivit lite lidande o han har kommit upptassande.
Emsan o edde skulle ha varit och spelat i orkestern på musikskolan men det var inställt, skönt för det blev riktigt halt på eftermiddagen så jag var glad att inte vara ut på vägen. Det räcker att ha mannen där hela dagarna. I dag kommer han bara hem för att hämta torra kläder o lite matsäck sen åker han igen och sovder i lastbilen. Hoppas att allt går bra!
Nu är klockan 9.30 o jag ska klippa stor pojken(18 år). Neej nu kom MM upp igen, jag trodde inte det.
Snart är det sovdax måste ladda för morron dagen då jag har mycket att göra.... ses då!


MOLLANS KONSTVERK


MMs "LASTBIL"

MM blev livrädd för brorsans leksak, när man ser den här bilden kan man förstå det eller???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0