Tack!!

Tack eller vad man nu ska säga till er som besöker min blogg! Från att ha två besökare har jag nu några fler(ingen aning om vem/vilka) . Nu skriver jag för min egen skull men är tacksam för att NI vill titta in o få en inblick i familjen S vardag!!

I går var jag på föräldramote på ksk, Homsans klass. Jag gjorde sällskap med en gammal klasskamrat o arbetskamrat, vi har barn i samma klass. Det var intressant att se hur andra åldras men inte en själv. Vi förundrades över att fler lärare som vi hade är kvar o ser likadana ut fortfarande.
Skönt att höra att dottern sköter sig o är trevlig i skolan.
Äldsta sonen sålde fika, han och en klasskamrat stod där hela kvällen. Han hade bakat morotskakor. Gissa om jag är stolt över min långa fina son!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0