KVÄLL

Homsan kom hem med bussen, skönt en mindre att oroa sig för. Under eftermiddagen roade jag mig med att flytta om i köket(vi har en bänk som är flyttbar) men det är ju konstigt , varje gång jag får för mig att flytta den så blir det MYCKET bättre fast den stod så förut och då var det inte alls bra hm det lät invecklat nåja nu får det vara så över jul så vi kan stå på varsin sida och göra julbak.

Efter grillkorv o pommes somnade småttingarna, då laddade vi för idol...

Sen hade vi mys, jag å



Homsan, som sovit hela eftermiddan var nu pigg o drog i gång sina syskon med att rapa.
Dom rapade alfabetet o en massa annat, tillslut fick jag lov att säga stopp...



Nu kom MM upp för att dricka så nu tar morzaan o nattar GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0