Hallå!!

Nu har dagen övergått till kväll, efter en stunds lugn och ro är det dax för mig att gå att sova. Jag tror faktiskt att det bara är Elli o jag vakna ( väldigt ovanligt faktiskt) .
Torsdags em. har rullat på. Abbe kom hem ca 12.30 han ringer wille, åker dit o leker. Emsan o Edde kommer 15.00, Hobson strax efter. M:M har inte sovit. Pappan kom hem ovanligt tidigt så vi passade på att "bullfika" tillsammans. 17.00 var jag i sala för att tllsammans med min mor o syster gå på kappahls V.I.P kväll. Jag liftade med Hobson som ville övningsköra. På väg hem köpte vi kaffe(MORGONENS OLYCKA) sen hämtade vi Homsan o Elli.
Pappan lyckades med bravaden att få på småttingarna kläder, ta vagnen o de tre mellan kidsen till skidträningen(puss jag vet att det inte är lätt)
Nåja en god natts sömn till ytterligare en dag i överraskningarnas tecken....


FÖRSTA PIPPILOTTORNA I NYA SÄNGEN ( var tog bebisen vägen?)


EN TIGER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0