dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan doppare dan....

Nu närmar sig julen med storm steg. Stressen ökar i takt med att dagarna går (inte min men andras). Jag o småttingarna åkte till sala för att hämta ut en julklapp och handla lite småsaker.
Vi tog det lugnt o tog en fika i gallerian. Riktigt trevligt o ganska billigt. Inne på Hennes släppte jag ur vilddjuren ur vagnen, dom gömde sig under mössorna o andra klädställ vilket härligt kurragömma place för människor runt en meter höga. Efter en kortare jakt fick dom åter sitta i vagnen. Skyndade hem till Abbe som redan hunnit hem från skolan.
I morron är det julavslutning i fläckebo kyrka, det brukar vara hel mysigt. Mycket mutgodis o frukt så kanse det går ( åter om detta i morgonens blogg).
Skrev i dag ett JULKOMIHÅG med ett antal punkter som ska följas fram till jul. Jag ligger redan efter skulle gjort degen till pepparkakshuset, Där ligger MIN prestationsångest!!
Nu ska jag stryka några skjortor o plocka fram kläder till i morgon.

Paketen minskar på barnens kalendrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0