Syrgas

Undrar när hjärnan får tillbaka syret? Kanske dags att skaffa en bärbar syrgasinhalator åt kärringen ;)
Emmie och jag kollade lite på Åkrahallen för att få lite filmtips. Jag försökte memorera tre filmtitlar medans Emmie noterade dom på sin telefon. I bilen på väg hem så sa hon..jag vet inte om jag tryckte på rätt knapp så jag fick in dom på telefonen...Kommer du i håg vad dom hette?? Hmmm jag tänkte till och kom i håg en titel DUDE HE IS A GREEK..
Emmie började gapskratta och jag fattade ingenting. Tydligen hade jag gjort en egen filmtitel av två :))
Det rätta skulle vara : Due Date och Get him to the greek.
Okej kunde nog ha varit en rätt hyfsad film den där om polaren  och greken om den funnits :)))
Andas Petra andas...det kommer flr dagar då allt känns mer normalt än i dag :p
I kväll blir det en något tidigare kväll och lite Vampire Diaries. I morgon blir det skola en stund på eftermiddagen.
Hoppas jag har fått luft till dess :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0