Svårt med fokus

När man är omgiven av allt man tycker om är det väldigt svårt att behålla fokus på saker som också är viktiga men som känns väldigt oviktiga för stunden.
Läxor, handling, träning, tvätt, städning..ja det får hamna på sista plats just nu.
Men i dag MÅSTE jag åka till skolan i Västerås för att lämna in ett papper, annars får jag inga pengar. Inga pengar i december innebär att det behövs några kronor i januari!
Handla behövs också..har några skåpätande råttor här hemma, undra hur många gånger om dagen kylskåpet öppnas i det här huset??
Tvätta har jag redan börjat med...
Läxor, ja jag har några kvar men det fixar sig :)
Träna ska jag göra i dag på em, runt 16 när Ronja slutat jobba för dagen!...
Det blir nog bra det här med. Passar på att åka nu när de andra tar en tur till Sala för att träffa moster och mormor :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0