Molly

Hade med Mollan till skolan i dag.
När vi närmade oss entren tittade hon på mig och frågade - Hur många år är du mamma? -42 svarade jag...
Hon funderade lite och sa frågande - Du går ju i skolan? Haha det gick inte riktigt i hop för henne med min ålder och skolan.
När vi kom in och tittade oss omkring kom nästa fråga - Var har ni samling då?
Efter det var det som vanligt toalett besök. Molly konstaterade att det var väldigt släckt utanför och att det var ett skönt golv inne på toa. -Kan inte den här toaletten stå???? Det är en vägghängd toalettstol... :)
Efter det var vi till maxi på erikslund för att handla lite. Molly är otroligt duktig på att prata...och väldigt präglad av sina storasystrar och mig.. Jag tittade lite på smink och när vi ska gå vidare säger hon - Gå inte så fort...hon är då upptagen med att undersöka olika maskaror och annat smink :)
I kassan när vi skulle betala blev hon plötsligt stum. Knäpptyst och hon stirrade på killen i kassan oavbrutet.
När vi lämnade kassan frågade jag vad det var. - Han va ju snygg!!! Kom svaret från min lilla 4 åring :) jag förstår henne, det var en jättesöt ung kille men jag talade om för henne att hon var för liten för att spana in 20 åringar och att jag var för gammal ;))
Härlig stund tillsammans med henne och en massa underbara kommentarer, man önskar bara att man kom i håg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0