Hemskt och läskigt

Som att vara tillbaka någonstans i grundskolan när läraren pekar ut de bra och mindre bra eleverna.
Nu var det så att vår klass presterat så bra på första inlämningsuppgiften att vår kursledare sa att han aldrig sett något liknande. Så av stoltehet eller nåt ville han tala om resultatet inför alla vilket då fick fler att känna prestationsångesten öka. Lite ångest över att kanske vara den som fått det sämsta resultatet osv....
Nu var det riktigt bra för oss alla. 23 poäng möjliga och jag tror ingen hade under 21. Själv hade jag 1/2 fel! Kunde ha känts surt men jag är jätte stolt!!!

Redovisningen som vi skulle göra i våra basgrupper (vi är 4 pers i våran) var vi alla oroliga över. Boken vi skulle läsa ur var så fruktansvärt tråkig och så ointressant skriven. Svårt att få något bra sammanhang...

Men det gick också bra!!! Jag är riktigt nöjd och stolt över min dag. Jag tycker att jag har presterat mitt bästa!
Nu har jag en ny uppgift att hugga in på...bara att ta nya tag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0