Mycket vill ha mer!!

Tänk om jag kommit på det här för flera år sedan!!
Det här med att studera!
Jag vill veta, jag vill lära, jag bara suger in kunskap så om jag gnäller någon gång så är det bara för att jag är trött just då.... Jag vill veta mer ....om allt!!!
Helt plötsligt låter en massa utbildningar och kurser lockande! Hälsoprofil...polishögskola....läsa till socionom....ja allt!! Jag vet att det i stort sett är för sent men det hindrar inte att vilja och att behålla motivationen till att lyckas.
Jag tror att jag ger mig själv en slags revanch sen min skoltid då allt bara gick ut på att ha kul och att vältra sig i kärleksbekymmer. Studierna kom i sista hand.
Nu har jag för första gången i mitt liv fått känna att JAG kan, att JAG förstår, att JAG är duktig och det känns fantastiskt!!
Åh vad jag njuter!!! För mig är det en förmån att få åka till skolan, veta att det är den bästa utbildningen i sitt slag i sverige!! Lyxigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0