Vad gör en pojke till en man??

Det har Malte svaret på!
Vi stod i badhuset när Malte plötsligt började peta i  min navel.
Han tycker om att känna och knåda min mage av nån konstig anledning..inte så konstig kanske eftersom den här magen är av den mjukare sorten :p
Jag sa åt honom att sluta men då sa han att han skulle ta ut navelluddet! Jag har inget navelludd!!! Men pappa har sa Malte. Pappa ja, det är ju för att han är en...hm ja en pappa.. Aha! När jag blir stor blir ju jag en pappa och då ska jag ha navelludd säger ungen. Jaha , är det bra det då? Nej men det är kul att pilla ut :))
Summan av detta blev alltså att när Malte 5 år blir vuxen ska han ha navelludd..då är man en riktig man :))
En man och en pojke ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0