Saknar ♥


♥♥♥♥♥
Man tror att det ska försvinna
Känslan av att något fattas
blandat med tacksam ödmjukhet
Det skär i hjärtat när jag förstår
att dina känslor lillasyster
är 1000 gånger starkare än de som bor i mig

Många dagar går
veckor och månader
tills allt plötsligt bubblar upp
och det är som det vore i går
när det som inte får hända ändå hände
när du nästan försvann från mig

Du har min kärlek
du har mitt hjärta
du delar det med en ängel
Det var en stark Vilja som fanns för dig
som ville att du skulle stanna här hos oss
Den Viljan finns i oss alla och hon är din
♥♥♥♥♥
Älskar min lillasyster som jag inte skulle klara mig utan och som jag är evigt tacksam att jag får ha nära mig.
Samtidigt är sorgen fortfarande stor efter åtta år av längtan efter den lilla systerdotter Vilja som jag aldrig får se växa upp. Men med min livliga fantasi och mitt starka hopp kan jag i bland se henne le mot oss som en utav stjärnorna på det mörka himlavalvet. Med ett barns klara blick och yviga gester ser jag hur hon vinkar lyckligt för att visa oss hopp, för att visa oss att det är okej. Hon har det bra vår ängel, hon gav oss sin mammas liv och det är vi evigt tacksamma för.

Tänder ljuset och låter det lysa upp den här långa novemberdag ♥




Kommentarer
Postat av: Helena

Så berörade vackert skrivet och samtidigt så sorgligt.

2011-11-21 @ 18:16:19
Postat av: Lillasyster

Just iår är det extra tungt av nån anledning. Jag älskar dig <3

2011-11-21 @ 19:09:51
Postat av: Storasyster

Jag vet Hanna...känner också det :( <3 Puss o kram

2011-11-21 @ 22:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0