Usch..


Sliten, trött och slut...det är Petra Marie Strandberg det. För ovanlighetens skull...
Nu ser jag verkligen fram mot juluppehållet då jag ska ta det lugnt och hjuta av livet. Nu är ju jag en sån som gärna njuter varje dag men i bland går liksom luften ur mig.
Försöker nu idag starta upp dagen på ett bra sätt med en energikick beståenda av skuren apelsin och frysta jordguppar i yougurten. En kopp te, hårdmacka. Tända ljus piggar också upp :)
Sen tänker jag verkligen ha något jag tycker är skönt på mig även om det blir en gammal säck ;)
Hoppas inspirationsföreläsningen i dag gör susen!!
Lite sovmorgon och tid med barnen på morgonen påverkar positivt så därför lägger jag undan den här datorn nu så jag får den tid vi behöver ♥
Skickar jag till alla som gör mig glad!!!!
Svar JA! Micke min älskade man som står ut med mig varje dag, som har gjort det i 25 år, som förhppningsvis gör det ett tag till :)) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0