Ni vet hur det är...

när det är så där att man bara stoppar i sig en massa godsaker utan att tänka på det..eller när man hela tiden tänker på det men bara måste...när man fortsätter fastän det står en upp i halsen..Nehej, det har aldrigt hänt er? Mig händer det i bland...Ronja med.
Så i går gjorde vi en deal Ronja och jag.
Vi börjar i dag och kör fram till jul. Till att börja med.
Inget godis, inget snacks, inget moffande. Den som bryter det blir tvunget att göra något ingen av oss vill!! Simma..en hel timme!! Den andra får undertiden sola, basta, mysa..äta frukt och titta på :))
Jag tänker inte förlora!! Efter nyår kör vi igen.
Det här fixar jag!
Den här gången har det inget med vikten att göra, bara med ett ohälsosamt beteende. Ett galet sötsug, ett begär!
Nu ska det bort!! Eller hur Ronny?? Det fixar vi.
Först tänkte vi på att den som förlorar skulle få GÅ till Sala.. men njaa nästa gång kanske om det krävs ;)
Här äv vi på väg ut i kylan..visade sig att det regnade och var ett antal plusgrader :)
Vi planerade i alla fall vår deal på den promisen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0