Lite glest...

Nu har det varit lite glest med bloggandet på sista tiden.
Jobbigt att jobba man blir lite sliten...
Jag har också känt att jag haft något i kroppen som inte brytit ut som kullminerade med det ständigt återkommande, kvinnliga besvär som jag drabbas av. Jag tror att ni vet vad jag menar...PMS det är som att genomgå en personlighetsförvandling under en veckas tid ... Hemskt!!!
Jag tog mig i väg till gymmet en kväll i alla fall och den här veckan blir det hårdkörning. Gym i morgon, boxning på onsd, gym torsd eller fredag...kanske skidor en kväll om föret funkar. Dessutom ska jag prova ut ett par löparskor så jag kan börja konditionsträna på allvar nu. Också är det maten....nu blir det VV för hela slanten en tid så är det bara!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0