saknar er

Jag älskar julen.
Jag älskar att fira den tillsammans med alla de jag tycker om.
Julklappshandling med Ronja. Julgodis fix och pyntning av stugan.
Uppesittarkväll på vårt eget vis. Smakprov av julmaten. Paketinslagning, godis och julmust. Micke snarkande i soffhörnet.
I år fattas det något.
Några av de som gör hela min värld fattas.
Robin och Elias. Mina stora fina söner som för första gången firar jul på annat håll. Dom får jag inte se förren nästa vecka och efter årsskiftet.
Ronja saknas också. Hon beslöt sig för att följa med och sova hos Kimmen.
Det är bara att foga sig. Som mamma har man inget val. Det är klart att dom ska göra det som blir bra för dom och jag står bakom men det betyder inte att jag inte saknar ♥
Tre barn på en gång känns lite tufft men jag vet ju att dom finns där även om det inte är just här...
♥♥♥
(Ronja det ÄR okej :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0