Inte orkat :)

Jag ska skriva om vår fantastiskt härliga julafton men har faktiskt inte orkat idag.
Har knappt tittat åt datorn och nu helt plötsligt är klockan nästan 23.
I dag har jag inte gjort ett dugg.... Micke har tvättat en massa men jag har bara slöat och det har varit väldigt skönt. Dagen var så lång att jag faktiskt läste en av artiklarna vi har i läxa under jullovet men det är nog det enda nyttiga.
Soff och godisläge hela dagen så nu känner jag mig trind som en julgris och ser säkert ut som en också. (min kropp är som gjord för att suga åt sig alla onödiga kalorier man  proppar i sig)
Nu har vi avslutat kvällen med att titta på jägarna (ettan) Emmie, Edvin, Albin, Micke och jag så nu måste vi se till att kolla på tvåan också.
I morgon blir det mat hos mor och far på em. Fika hos svärmor som fyller år. Skönt , då slipper man disk och matlagning hela dagen :))
Nu tänker jag lägga mig och sova till ljudet av stormen..kommer antagligen att sova alldeles underbart ♥
Just nu hos familjen Strandberg!! GODNATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0