Förbereder

Upp och iväg med ungar för att hinna lite av det jag borde få gjort..
Albin ringde och ville att jag skulle komma med gympakläder som han glömt..
Kom i väg till Vås för att göra klart julklappsinköpen. alldeles själv strosade jag omkring på Erikslund.
Hittade lite smått och gott. Det blev också lite fina julkläder till några av oss :)
Jag var hem och vände. Albin och jag åkte till Sala där vi köpte ett par jeans till honom som han så gärna ville ha. Det var verkligen välbehövligt. Nu kan han vara snygg på julavslutningen i morgon!
Kvällen gick åt till att koka knäck, göra marsipangodis, garnera pepparkakor, baka chokladmuffins.
Min julklänning..
Stor koncentration.......
Tills den här varelsen dyker upp...det går att jämföra henne med hackspetten i Kalle i bland...den som drygar med kalle på julafton :)) Uppiggande :))
Knäckmästaren!
RESULTATET :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0