Fest i fredags

Så var den här , den efterlängtade klassfesten!!!
Lotta hämtade mig och vi hämtade Morena.
8 pers var vi som käkade på Tabasco som för övrigt är en jätte mysig resturang i Västerås.
En drink före maten och vin till maten.
Det var helmysigt!!
Sen åkte vi till Micke på fest.
Det var ju första gången vi träffades på det här viset! Full fart och super roligt!!! Verkligen ett kanon gäng!!
Jag är så förundrad över att vi som alla är så olika, har olika bakgrunder, olika åldrar, olika kön....trivs så himla bra tillsammans! Det är så skönt och det är VÄLDIGT högt i tak ;)
Vi dansade, skålade, pratade massor!! Alla var nöjda..
En rolig grej var när Mia rätt som det var tittade på mig och sa..."Faan va kort du är"!! Jaha, ja... "Brukar du vara så kort?"  Haha ja eller nej jag brukar krympa när jag inte är i skolan svarade jag :D Hahaha roliga klasskompisar man har :)
Här kommer lite bilder på hur vi hade det :)
Jag och fina Jonna
Jag och Cina som jag känner sen högstadiet :)
Jag, Galna Morena, Anna
Sötaste Julia, jag och Jonas
Jonna, Johanna, Johanna, Hanan
Pascal och Susanne
Johanna, värden Micke och julia
Pinglor!! Julia, Hanan, Karin o Susanne
Martin har det bra med Johanna o Catarina
Susanne, Jairo, Karin o Anna
Underbara Paulina och hotta Morena ;)
Ett gäng bestämde sig för att dra till Harrys sent på kvällen och jag hängde på!
Spanskt tema så nu har man dansat latino så det står härligt till ;)
Fler gånger lär det bli efter den här första!!!! Tack för en coool kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0