19 dec

Nu är det inte många dagar kvar. Bara 5.
Drog i gång med tvätt, plugg, och bakning direkt efter att jag lämnat småttingarna på förskolan.
Jag har massor av skoljobb som ska bli gjort nu under "jullovet".
En uppgift är i stort sett färdig nu men har många fler kvar.
Jag skottade lite snö också eftersom jag är tvungen..ingen annan verkar förstå att det behövs.
Jag invigde min muffinsform när jag bakade saffransmuffins. Dom blev helt perfekta och kommer att blii jättefina när jag dekorerar dom. Två banankakor fick jag också till som såg riktigt smaskiga ut.
Kan vara bra att ha till födelsedagen vi har den 23 december.
13.00 var det jobb  igen. Ett härligt ställe med väldigt fina pojkar. Det känns väldigt bra och jag hoppas få fortsätta som timvikarie under studietiden.
När jag åkte hem kl 22 så var det som att köra rakt igenom ett vykort, helt underbart vacker med gnistrande snö.
Jag älskar det!!!!
Tumblr_lbhi6tbv7s1qa7i4to1_500_large
Nu är det godnatt och i morgon kanske det blir lite julklapps shopping i Västerås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0