"HANDLÄGGD"

Jag gillar inte att bli "handläggd".
Det blir jag nu, hos ett flertal handläggare. 
Känns skumt och läskigt. Tänk om ingen vill ha mig.
Den möjligheten finns faktiskt, eller man kanske inte kan säga möjlighet om något man helst inte vill ska hända.
Jag vill ju inte eller att alla ska vilja ha mig för det ställer till det lite.
Jag lider ju av beslutsångest i många situationer.
Helst vill jag att det ska bli som jag vill men vem vill inte det.
I absolut värsta fall får jag väl bli en Sätrabrunnsk lyxfru...vore väl fruktansvärt att behöva leva i lyx.
Tänk att bara gå där ochh bara vara, ta en sväng med shoppingbilen för att göra några små onödiga inköp. Eller ta den lilla sportbilen på en tur, kanske till kusten där lyxbåten väntar. Eller luncha med väninnorna, gå på coktailparty, fixa naglar och hår varje vecka...ja fy så det låter. Hoppas jag klarar mig undan det livet ;)
Hoppas jag får plugga och leva på lånade pengar ett par år, kanske extraknäcka lite här och där! Det vore livet!!

student eller lite glamour i livet...




GLAMOUR
  
Bilen                                             skorna                              Båten


STUDENT
  

Det finns ju några skillnader...

 
Finns en glimt av lyxfru i alla fall...............................eller inte :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0