ÖÖÖÖÖS

Jag klev upp, lite senare i morse. Funderade allvarligt på att ge mig ut o springa. Nej, tänkte jag....sen gick jag i alla fall för att sätta på mig träningskläderna...när jag drog tröjan över huvudet var jag lika snabb att dra av den, Nej!!! Kroppen sa att den behövde vila efter gårdagens boxning, hjärnan sa att "du måste ut"!! Jag vägrar bli beroende så jag gjorde frukost och slog mig ner i soffan. Fortfarande med begäret i mig åt jag min frukost sen var det ju försent för en morgonrunda så där efter frukost. Jag vann!!!! Över mitt begär :)
Lugnet infann sig....
Förmiddagen rullade på.
Vid 12.30 åkte jag, Malte o Molly till sala. Farmor mötte upp vid lekparken där hon och de små skulle tillbringa en stund medans jag och Ronja skulle köpa studentklänning.
Jag mötte Ronja på stan. Hon hade redan sett ut en jättefin klänning som är precis hon <3.
Efter det dejtade jag Katja!! När vi träffas pratar vi i ett par timmar tills vi plötsligt kommer på att tiden flugit i väg....Härligt att känna att man kan prata om allt trots att det inte blir så ofta.

På hemväg skulle jag handla ett par saker och hämta ut tapeter jag beställt.
När jag skulle betala sa dom att jag inte skulle betala...Jag började genast tro att jag drabbats av total förvirring. Jag visste ju att jag inte betalat.....
Åhh det var min snälla kusin som bjöd på tapeterna, han är målare och var där samtidigt när jag beställde!!! Gulligt :)

Hämta barn, åka hem, äta mat, skjutsa Emsan med kompis till ridskolan. Medans hon fixade hästen tog jag och Ronja en härlig promenad i kvällssolen. Mysig stund med dottern :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0