Efter två dagar hemma

Två dagar hemma med rätt pigga barn så är det nu dax att åka till jobbet.
I dag krävs det lite jobb att komma i ordning.
Ett tjockt lager smink så min vackra blåtira, som bara blir blåare inte ska synas så väldigt bra. Det är bara det att alla ser ändå så egentligen spelar det ingen roll :)
Halstabletter, te med honung behövs också för på min röst låter det som jag kommit i målbrottet ;)
Jaha det är den nakna sanningen om Petra Marie Strandberg...Dessutom håller jag på att beta av dom där förbaskat envisa kilona som bara kommer tillbaka, det är inte många men irriterande.

blåöga ;)

Äh ny dag nya tag, får väl glädjas åt att det inte regnar....än!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0