Ännu ett ord att tänka på

Jag känner en alldeles underbar tjej. Rolig, påhittig och klok. Här har jag ett inlägg ur hennes facebook logg...
"Åh att känna harmoni i både kropp och själ är väl häriligt. Förändra sig kan ingen, men bättra sig kan alla."

Som vanligt fick ett ord igång tanke verksamheten hos lilla mig.

HARMONI för mig är det välbefinnande, att må bra, njuta av stunden, att känna sig så fullständigt nöjd med livet just i den stunden.

HARMONI enligt ordlistan:
Samspel, välbefinnande, samklang,endräkt, sämja

Helt fel hade jag ju inte. Så underbart att ha den känslan även om det bara är för en sekund, ett leende från dig kan ge mig det <3



Här är en som vet allt om att leva i harmoni <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0