M 4 år! Hurra!!!

Nu har äntligen kvällen kommit och jag "halvlandat" i soffan. Jag har fortfarande ett par saker att göra innan jag kan komma till ro på riktigt.
Dagen har varit en enda lååång födelsedag.
Börjar kl  06.30 med att sjunga för Malte, det tar en stund innan han vaknar till.
Sen blev det present öppning. Han får en RIKTIG sparkcykel...på två hjul! En legomotorcykel, kläder.
Frukost på sängen blev det med. Molly var sugen på Maltes mackor o oboy.
På dagis bjöd han på chokladbollar och fick sitta på bordet när alla sjöng för honom. En jättefin sköld fick han av fröknarna.
På em kom farmor, mormor, morfar, Hanna o pojkarna. Senare på kvällen kom Ylva o Göte.
Nu har lillpojken kommit i säng, trött och nöjd :)
Första födelsedagen i familjen, nu rullar det på med många dagar att fira.

paketöppning när man är alldeles nyvaken.

en lite annorlunda present av Abbe. Ett skepp och texten M 4 år....PIRAT.

Hm vilka legobyggare....

så var det dax för lite fika.

med tårta..

plötsligt blev födelsedagsbarnet en riddare med sin nya sköld :)

lillasyster ljuv som en älva

Min <3 lilla gudson M fick en rosa dockvagn av mig. Han blev jätte glad den lilla "pappan".

Kommentarer
Postat av: Sussie

Så mysigt det är med kalas :) både glädje och lite nostalgi för att åren bara springer förbi <3 Grattis i efterskott till lillkillen.

2010-03-12 @ 11:31:34
URL: http://kattant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0