Tisdag v 3

efter att varit hemma en ofrivillig dag med barn som har lite olika åkommor har jag äntligen börjat jobba mina 75%.
Släpar två barn på pulkor, väskor, skridskor, hjälmar. Jag är svettig innan jag ens har kommit fram till jobbet. Där går vi in på varsin avdelning. Malte på Trollet, Molly o jag på Tallkotten. Det går hur bra som helst att lämna Molly. Det gick bra även när hon fick syn på mig ute på gården, hon bara vinkade!
En bra dag har jag haft så här långt :) Nu har jag bara att skjutsa till orkester o ridskola. Albin ger nog upp handbollen vad det verkar o Edvin har varit magsjuk så han ska inte heller med. Jag tror att jag ska försöka få till en liten egen stund då jag lägger mig i solariet, det skulle vara skönt. Längtar verkligen efter sol o värme nu :))

HÄRLIGA SOMMAR <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0