Vilken dag :)

Det var länge sen jag skrattade så mycket som i dag!
Kände mig som en av tonårstjejerna jag hade med mig.
De senaste dagarna har jag provat kläder, provat kläder OCH provat kläder....
tre olika outfit skulle man ha samt skor.
Ofixad och osminkad gick jag till jobbet i morse för att sen sluta ett par timmar tidigare än vanligt.
Gick hem och packade kläder, fick med mig två nervösa tjejer i bilen till västerås.
Styrde stegen mot det omtalade "The Studio"!!!
Där skulle vi bli stylade, få en hårstyling och bli fotade. Modeller för en dag!
Vi började skratta redan i hissen när Ronja blev lätt åksjuk :) Som frittfall sa hon.
När i sedan steg i n i studion där allt var väldigt fint kände vi oss rätt borta, lantisar.
En jätte rar tjej tog emot oss, hon var trevlig och gullig när hon berättade för oss vad som skulle hända och vad gjorde vi??? Jo vi fnittrade och kunde inte sluta.... stackars tjej men hon tog det bra :)
Efter en del väntan fick vi komma in och bli sminkade, det var en ...intressant upplevelse och fint blev det.
Håret fick sig en snabbstyling.
Sen var det dags för fotograferingen.
Lite stressat var det men himla kul! Jag skulle kunna vara där hur länge som helst!!
Vi fick ställa oss i olika "pouser".
När Ronja och jag var tillsammans började vi igen...att skratta! Kunde inte låta bli :)
Skulle gärna göra det igen det var härligt kul!

Här ett smakprov på modellandet!









Så här såg det ut efteråt :))



I hissen på väg ner Jag Ronja o Maria






Vi kom ner :)

MC blev det sen iaf för två :)



Jag fick vara med på ett hörn och dricka kaffe....undra om dom hade spetsat kaffet på Mc donalds!?

Kommentarer
Postat av: ylva

jättefina bilder på dig och tillsammans med ronja. bara att börja en ny karriär!!!kramar ylva

2010-02-13 @ 15:59:56
Postat av: Grannen mitt emot

Att på tal om avundsjuka - här har man ju all anledning att bli avundsjuk... ha ha. Kanonfin! Still going strong ...//Marie

2010-02-20 @ 15:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0