Det var ett tag sedan

I kväll ska jag träffa fyra tjejer som jag gick i skolan tillsammans med från lekis till nian, två av dom gick jag tillsammans med även på gymnasiet. Under åren har vi försökt hålla lite kontakt, träffats då o då.
Nu i år har alla fyllt eller fyller 40 och då är det dax... att träffas.
Över ett par glas vin, lite kräftor, en massa minnen och uppdatering av varandras liv. Kommer att bli jätte trevligt! Skönt att man har barn med körkort så skjutsen är fixad:)
Nu ska jag till jobbet ett par timmar, Malte följer med till andra avdelningen på dagis...ska äta själv i dag:) Molly blir hemma med brorsan.
Fredag....det blir nog en bra dag i dag också:))



FREDAGSMYYYS


Kommentarer
Postat av: R

jag älskar dig

2009-09-25 @ 14:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0